Гарантійний ремонт та/або сервісне обслуговування
Ремонт або заміна виробів протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться підприємством-виробником за умови дотримання правил монтажу, своєчасного технічного обслуговування, транспортування і зберігання.
Гарантійний ремонт і / або сервісне обслуговування виробів супроводжується службою технічного контролю ПП "АРТОН".
При виникненні питань, пов'язаних з гарантійним ремонтом і / або сервісним обслуговуванням виробів, звертайтеся по тел. 050-374-03-16 (начальник служби технічного контролю).
При виникненні питань, пов'язаних з монтажем, підключенням виробів, а також виявленими, під час експлуатації, несправностями звертайтесь за тел. 050-434-03-26 (технічний фахівець).
Усунення несправності виробу здійснюється протягом 14 робочих днів: під час гарантійного ремонту - починаючи з моменту отримання вироби службою технічного контролю, при сервісному обслуговуванні - після попередньої оплати ремонту.
Відправлення виробів в ремонт
Увага!В середину посилки вкладіть наступну інформацію: характер виявленої несправності; Ваші контактні дані (назва організації (ПІБ приватного підприємця), адреса, телефон); контактні дані особи, що виявив несправність (телефон). Така інформація повинна бути викладена у вигляді заповненого супровідного листа, бланк якого доступний за посиланням та заповнивши електронну форму (посилання).
- Сплатіть посилку (відправлення продукції на гарантійний ремонт і / або сервісне обслуговування здійснюється за рахунок відправника).
- Після відправлення посилки повідомте номер товарно-транспортної декларації по тел. 050-374-03-16.
- Реквізити для відправлення:
"Нова пошта", м. Чернівці, склад №1, ПП "АРТОН", ЄДРПОУ 30150047, представнику (тел. 050-374-03-16).