Гарнтійний ремонт та/або сервісне обслуговування

Ремонт або заміна виробів протягом гарантійного терміну експлуатації проводиться підприємством-виробником за умови дотримання правил монтажу, своєчасного технічного обслуговування, транспортування і зберігання.

Гарантійний ремонт і / або сервісне обслуговування виробів супроводжується службою технічного контролю ПП "АРТОН".

При виникненні питань, пов'язаних з гарантійним ремонтом і / або сервісним обслуговуванням виробів, звертайтеся по тел. 050-374-03-16 (начальник служби технічного контролю).

При виникненні питань, пов'язаних з монтажем, підключенням виробів, а також виявленими, під час експлуатації, несправностями звертайтесь за тел. 050-434-03-26 (технічний фахівець).

Усунення несправності виробу здійснюється протягом 14 робочих днів: під час гарантійного ремонту - починаючи з моменту отримання вироби службою технічного контролю, при сервісному обслуговуванні - після попередньої оплати ремонту. 

Відправлення виробів в ремонт

  1. В середину посилки вкладіть наступну інформацію: характер виявленої несправності; Ваші контактні дані (назва організації (ПІБ приватного підприємця), адреса, телефон); контактні дані особи, що виявив несправність (телефон). Така інформація може бути викладена в довільній формі, у вигляді заповненого супровідного листа, бланк якого доступний за посиланням , або заповнивши електронну форму (посилання).
  2. Сплатіть посилку (відправлення продукції на гарантійний ремонт і / або сервісне обслуговування здійснюється за рахунок відправника).
  3. Після відправлення посилки повідомте номер товарно-транспортної декларації по тел. 050-374-03-16.
  4. Реквізити для відправлення:

"Нова пошта", м. Чернівці, склад №1, ПП "АРТОН", т. 050-435-75-96,050-374-51-21.

"Нічний експрес", м. Чернівці, ПП "АРТОН", т. 050-435-75-96,  050-374-51-21.